2019年6月15日 星期六

What's going on?

What's going on? 


10 則留言:

  1. 好久沒見啊,很多BLOG友都去開了IG,都在IG上聯絡,又見返面啦,你有興趣可以上去望下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 見好多人都開了戶口, 我有去看看, 都開了, 仲見到你個ICON, 但唔知係咪你呢? 有追蹤你呀

      刪除
    2. 我既IG名係KK992008,我係用返Aiinksyh的,唔知點解見到的係KK992008.

      刪除
    3. 見人用你張相, 但我見佢對我無反應所以有懷疑, 遲D 再試找你:)。好多名都好似相同, 所以覺得不蹅實。

      刪除
  2. 回覆
    1. 這邊又少了人, 不過我都係睇下野, 寫就少咗, 你要定期回來呀, 聽你吹水:)

      刪除
    2. 最近會keep返寫,雖然有好多人已經唔見咗,睇下仲有冇機會見到你。😂

      刪除
    3. 嘻! 遲D 去探你, I'm back too!

      刪除

welcome! leave me a word or more...